Condicions d'enviament i recollida
- Inici
- Condicions d'enviament i recollida
Click and Collect
El Click and Collect (recollida a la botiga) és la millor opció si tens una botiga Animal Sapiens a prop i no vols fer cues. Aquests són els avantatges que t'ofereix:
- Les comandes click and collect tenen sempre ports gratuïts.
- Si fas la teva comanda abans de les 15h (de dilluns a divendres), la podràs recollir aquell mateix dia sempre que no hi hagi cap article “en reserva”. Contactarem amb tu quan ho tinguem preparat.
- Rebràs un codi QR al teu email per obrir el locker i recollir la teva comanda. Si no el reps, revisa la carpeta de correu brossa.
- En cas de dubtes, pots posar-te en contacte amb la botiga corresponent.
Condicions de Click and Collect:
- Les comandes es guardaran un màxim de 15 dies al locker. Si no es recull, es cancel·larà i es reemborsarà l'import total.
- Els articles comprats “en reserva” no es podran cancel·lar un cop fet el pagament, ja que són articles que es demanen al proveïdor expressament per a tu.
- No es poden comprar medicaments amb recepta veterinària des de la web.
Enviament a domicili
Els enviaments a domicili són perfectes si no et pots desplaçar o vius lluny de les nostres botigues Animal Sapiens. Si fas la comanda abans de les 15h (de dilluns a divendres excepte festius), la teva comanda sortirà aquell mateix dia sempre que estiguin disponibles tots els articles. Per Nadal, aquest horari serà a les 13h.
A la cistella de la compra se't facilitarà una data estimada de lliurament i s'indicaran els articles no disponibles. Els terminis d'entrega començaran a comptar a partir de la sortida de la comanda del nostre magatzem.
Recorda que fem enviaments per tota la Península (excepte Portugal, Gibraltar o Andorra). Consulta a continuació les tarifes vigents.
Enviament econòmic (GLS, 24-72h)
Rebràs la teva comanda 24-72h després de la sortida del nostre magatzem, excepte en casos especials (consulta condicions generals més avall). L'enviament econòmic inclou 1 intent de lliurament. En cas d'absència, es dipositarà la comanda en un punt de recollida proper (Parcelshop) durant 7 dies naturals.
- Import total de la comanda més gran de 49€* = Gratis
- Import total de la comanda menor de 49€* = 3,99€
*Sense comptar despeses d'enviament. S'aplica un suplement per pes/volum 1 a partir dels 20 kg de 0,50 €/kg addicional.
Enviament estàndard (GLS, 24-48h)
Rebràs la teva comanda 24-48h després de la sortida del nostre magatzem, excepte en casos especials (consulta condicions generals més avall). L'enviament estàndard inclou 2 intents de lliurament (llevat de períodes especials, com Nadal, Black Friday o similars i d'adreces aïllades). En cas d'absència, es dipositarà en un punt de recollida proper (Parcelshop) durant 7 dies naturals.
- Import total de la comanda més gran de 59€* = Gratis
- Import total de la comanda menor de 59€* = 4,99€
*Sense comptar despeses d'enviament. S'aplica un suplement per pes/volum 1 a partir de 12Kg de 0,80€/Kg addicional.
1 Quan parlem de pes en el transport, parlem dels kg totals de la comanda i del volum total de la comanda. GLS utilitza la fórmula amplada x llargada x alçada / 6000 per calcular el volum.
Condicions generals dels enviaments i recollides
Molt important
- Totes les dates d'entrega proporcionades són estimades, això vol dir que l'entrega es farà un dia hàbil el més aproximat a aquesta data, però en cap cas se n'assegura la recepció en aquesta data exacta . La data es podrà veure modificada per causes alienes a Animal Sapiens, com ara incidències durant el trajecte, afectacions meteorològiques, festius locals, festius nacionals o altres motius.
- Per comunicar una incidència amb la comanda a domicili hauràs d'enviar un correu a web@animalsapiens.cat. Per agilitzar la resposta, assegura't de facilitar totes les dades necessàries (DNI, número de comanda, etc.) i si cal, envia fotografies. Respondrem com més aviat millor. Consulta les condicions de compra per saber-ne més.
- Planifica bé les compres , generalment en períodes especials com Nadal o Black Friday, ja que, a causa de l'alt volum d'enviaments, es poden produir retards en algunes comandes per part de la companyia de transports.
Quant a les comandes a domicili
- Les comandes es preparen al nostre magatzem web i el transport es gestiona mitjançant una empresa externa de missatgeria (GLS). Els costos de transport són elevats, tot i així, intentem assumir sempre que sigui possible la totalitat d'aquests costos i, quan no és possible, bona part. Per això ajustem al màxim les tarifes perquè no els hagin d'assumir els nostres clients.
- Alguns dels articles del nostre catàleg són fràgils o molt pesats i no es pot garantir el transport en condicions. Per aquest motiu, alguns productes només estan disponibles per a la recollida a la botiga.
- Si algun dels productes de la comanda no es troba disponible , ens posarem en contacte el més aviat possible per oferir una solució. El contacte es farà via whatsapp o correu electrònic. En cas de no obtenir resposta passats més de 7 dies hàbils, es procedirà a la cancel·lació i reemborsament de la comanda.
- No es poden vendre online medicaments amb recepta veterinària.
Condicions generals del servei d'enviaments a domicili
D'ara endavant, ens referirem a “USUARI”, que és la persona física que adquireix el producte/a través del web i “ANIMAL SAPIENS”, que és Animal Sapiens SLU.
- No es pot triar una hora i/o dia per al lliurament . Aquesta es farà segons els terminis del mètode d'enviament seleccionat i les rutes que consideri l'agència de transport.
- El repartidor no té l'obligació de trucar a l'usuari abans del lliurament ni tampoc pujar els paquets en el cas de tractar-se d'un pis, apartament o similar. Les entregues es podran fer a porta de carrer.
- En cas d'absència de l'usuari , es dipositarà la comanda en un punt de recollida proper durant 7 dies naturals. Després d'aquest temps, es retornarà la comanda a Animal Sapiens i es reemborsarà l'import total excepte les despeses de transport originades per la devolució, que poden variar depenent del pes i/o volum del paquet. Animal Sapiens disposarà de 14 dies per fer el reemborsament, comptant des del dia que rebi de tornada la comanda.
- Després d'esgotar tots els intents de lliurament, l'usuari pot demanar des del correu web@animalsapiens.cat un nou intent de lliurament. En aquest cas, l'usuari haurà d'abonar les despeses de lliurament corresponents.
- Els terminis de lliurament es poden veure modificats per causes alienes a Animal Sapiens, ja sigui per excepcions climatològiques, causes de força major o altres excepcions que impossibilitin el servei, com ara la pèrdua o trencament del paquet per part de l'agència de transports.
- L'usuari és responsable de la veracitat de les dades facilitades a Animal Sapiens per al lliurament i/o seguiment de la comanda. Si una comanda no es pot lliurar perquè l'adreça és incorrecta, manquen dades o altres motius similars, l'usuari podrà posar-se en contacte per gestionar una nova entrega i haurà d'abonar les despeses de transport que s'originin . De la mateixa manera, si el correu electrònic facilitat no és correcte o és inactiu, Animal Sapiens no es fa responsable que l'usuari no rebi els correus electrònics de confirmació de comanda i/o de seguiment de la comanda.
- Si l'usuari rebutja el lliurament d'una comanda que ja ha sortit de les nostres instal·lacions i es troba dins del termini estimat de lliurament, es reemborsarà l'import total excepte les despeses corresponents als ports produïts per aquesta devolució. Animal Sapiens disposa de 14 dies, a partir de la recepció dels productes, per fer el reemborsament.
Informació addicional
Disponibilitat dels articles
A la pàgina del producte podràs veure l'estoc i la disponibilitat del producte en qüestió, així com a la cistella de la compra.
- En estoc (verd): Són productes que disposem als nostres magatzems.
- En reserva (groc): Són productes que no disposem als nostres magatzems o no hi ha prou estoc en aquell moment. Aquests productes es demanen directament al proveïdor i la data estimada de lliurament es veurà condicionada als terminis del proveïdor.
- No disponible (vermell): Són productes que no disposarem d'estoc per un llarg període o que no es poden adquirir de forma en línia.
Tens dubtes?
Consulta les preguntes freqüents o posa't en contacte amb nosaltres.